what a wonderful world!

kom precis hem från linn shoulderstar [axelstjerna] där jag vart & ätit tacos & tittat på vackra bilder från hennes familjs resa till australien & nya zeeland. viiiilll också & längtar bort. förvisso ska jag till london i övermorgon & är överlycklig över detta faktum, men jag ahde gärna åkt & vart borta ett längre tag. men, jag är nöjd såklart!

idag har vart en mycket bra dag & jag är så stolt över mej själv. började dagen me att kliva upp me tuppen me tanke på att jag tänkt tvätta. när den tiden visade sej vara borta gick jag inte & la mej utan åt istället frukost så jag senare kunde gå ut & springa. fick tvättid, sprang fem kilometer på en mycket bättre tid än på länge.. hämtade & vek ihop rena kläder. gick senare ut på en vacker promenad tillsammans me camilla & ludde i solskenet & vid halv sex tiden stack jag till gymmet & sprang/gick på löpbandet i 20 minuter, fortsatte me lite magövningar för att sedan gå in & svettas i spinningsalen. efter passet mötte jag upp linn & gick & handlade. unnade mej faktiskt choklad efter den här dagens slit. det underbara me slitet är att det inte ens känns som slit, utan bara som någonting som jag mycket väl skulle kunna tänka mej att göra varje dag. jag älskar när det känns såhär me träningen & när jag börjar få ordning på maten också, inget slarv hit & dit & inte enbart mackor eller fil & müsli.

nu skall jag sova i hopp om att orka ut & springa innan föreläsning i morgon bitti. åh.. sov sött!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen!

Va avis jag blev nu när du ska till London!

Ska du göra något speciellt eller kanske bara shoppa och njuta?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91