detta ständiga sökande

jag skall inte sticka under stolen att jag, trots min styrka & min förbättrade självkänsla & trots att jag tycker om att vara ensam, längtar efter att finna kärleken. när jag ser människor i min närhet älska & bli älskade finner jag det så otroligt vackert & jag undrar om jag någonsin verkligen kommer att träffa honom. om jag någonsin kommer få känna hur det känns att vara kär igen.. eller om mina tåg redan gått. jag kan inte låta bli att längta, det är en känsla jag nog aldrig kommer att komma ifrån & jag vet, jag vet.. det kommer när man minst anar det.. men

who doesnt long for someone to hold, who knows how to love you without being told, somebody tell me, why im on my own, if there is a soulmate for everyone?


Kommentarer
Postat av: Goodie

Men Emelie! Jag lovar att snart, kanske bara om några månader kommer du säkert att finna kärlek. Du är en otrolig tjej, både vacker och fötterna på jorden ju! Du är smart, verkar ha ett hjärta av guld, och som sagt är du fruktansvärt vacker och snygg! Intelligent och snäll! Finns det inte många sötnosar där i Halmstad? Kram!

2009-07-07 @ 01:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91