efter regn kommer solsken!

oj oj oj, ni ska bara vet ahur trött jag var i morse när jag vaknade. somnade inte förrän vid tre-tiden då det var prison break på tv vilket jag såklart inte kunde slita mej ifrån. när klockan ringde klockan halv sju kändes det som jag inte ens somnat. nu är jag dock pigg igen.. har precis ätit sjukt goda tortillas med köttfärs, fetaost, paprika & avokado.. mums! snart kommer mammma & pappa, så nu ska jag ner till soprummet & slänga flaskor. ikväll ska vi ut & äta & ha det mysigt, mamma, pappa, christian, linda & jag. längtar!

ah, just ja.. tycker folk ska sluta klaga så på regnet. det är ju faktiskt himla mysigt & dessutom uppskattar vi solen mer när den väl är här.. när den kommer tillbakaaaa.. för det gör deeen!

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag gillar din blogg :) o jag tycker faktiskt också att det kan var mysigt med regn.

2009-07-23 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91