en längtan

åh, det är lite drygt sex månader kvar till resan inleds & jag funderar på vad för olika typer av jobb jag kommer att söka inför hösten. norgejobb i form av fårslakt fast då packningsfasen, systembolaget, herrljungaställen.. allt möjligt helt enkelt. åh, vad jag längtar till vi tar vår första bild, anna & jag, vilket lär bli så fort vi ses lördagen den 16 januari.. aaah! tiden får mer än gärna gå fort fort fort, den får springa så snabbt den vill, rusa iväg. jag lyssnar på michelle branch & tänker på att solen skiner utanför mitt fönster & att jag sovit ännu en natt utan att drömma mardrömmar. fantastiskt. idag står städning & tvätt på schemat, promenad likaså. någonting annat jag tänker på är hur mycket jag gillar valnötsbrödet från östras. fy fan vad gott det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91