get yourself together!

men det är bara braaaa, cause i still havnt found what im looking for! resan är betald [i princip hela.. bara sista vägen från the us till sverige som fattas & vad gör väl det!?] & åååh vad glad jag är! go & gla´! dagen har vart så fin, trots regnskurar! camilla & jag började me träning & fortsatte sedan ner på stan för lite ärenden, fönstershopping [för min del] & sedan en fika på espresso house. jag har kommit unifund me att jag nog vill tycka om kaffe ändå. fast inte bli så där beroende som de flesta verkar vara.. bara kunna ta en kopp då & då.. det vore mysigt.. & jag är ju så himla mysig av mej så  det hade passat fint tror jag!

åh, u2 på lördag, jag längtar.. lyssnar som tusan på dem nu.. så bra!

im not afraid of anything in this world..
there is nothing you can tell me, that i havnt heard!





men stuck in a moment är jag inte, men du kanske är? om du är.. & om det är någonting negativt, destruktivt.. ta dej ur det, det gjorde jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91