gym.. hmm.. premiär!?

jag kan inte sluta tänka på resan nu, såklart. åh, som jag längtar. men nu ska jag försöka fokusera på nuet. men det är svårt ska ni veta. särskilt när det jag ägnar mest tid åt just nu egentligen går indirekt till resan. jobbet är lika me pengar som går till kassan.. jag kan inte gå ut.. för jag sparar pengar till resan.. jag kan inte shoppa.. för jag sparar till resan.. osv.. det är såå värt det! & det är dessutom inte så svårt.. men tanke på just.. resan! hah.. mycket resan i det stycket. meen, vet ni.. i morgon ska jag till gymmet! blev tvungen att fråga om camilla ville följa me för annars vet jag att det aldrig skulle bli av. nu ska vi iaf mötas där klockan o9 i morgon bitti & det ska bli så kul! det var sjukt längesen jag styrketränade.. så jag känner mej nästan lite pirrig. efter gymmet blir det en sväng på stan.. fönstershopping ni vet. ska till banken också. i morgon betalar vi in större delen av resan. kul.. det är verkligen på gång nu..

det händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91