it had better be tonight!

här, at last.. eller vad säger ni!? godingar! jag kommer tillbaka mer aktiv om någon dag eller två.. helgen har varit hur kul som helst me besök från christoffer, anton, robin.. me fest & mycket mycket skratt! i fredags gick vi, tillsammans me kim, joanna & camilla & satte oss på bulls där vi senare mötte upp några vänner. lördagen inleddes för min del vid halv åtta & då med jobb.. på kvällen var det dags för förfest hos kim.. vilken blev hur lyckad som helst. därefter gick vi till mårtensons & dansade som om någon morgondag inte fanns (som vanligt, med andra ord!). igår var hur lugnt & härligt som helst me film, godis & senare tacos. när vi vinkat hejdå till christoffer var det dags att vinka hej till linnea & hennes söta vän louise som kom några timmar senare. ikväll blir det b-day party hemma hos mej med skratt, rosé, liv, kärlek & dans. senare åker vi till måndagsklubben för att göra precis som vanligt.. dansa som om det inte finns någon morgondag! åh, nu är jag sjukt sugen på dans.. livet leker verkligen. tänk att jag i morgon levt exakt i 24 år. jag älskar livet!!

önska mej grattis.. & dej själv me för den delen. vi vann ju, allesammans!





Kommentarer
Postat av: Kim

tack så jättemycket för denna helg emelie (m.fl)!

har haft det hur kul som helst, och det har jag er och tacka för!

hoppas kvällen blir sjukt kul!! borde kanske ha bokat om min resa trots allt... ;)

men nu väntar belgien, gent-festivalen och andra nära och kära.

vi syns när jag är tillbaka! ta hand om dig och hälsa de andra!

och se till så att det 24e året inleds på absolut bästa möjliga sätt! :)

puss!

2009-07-20 @ 16:01:55
Postat av: Maja-Stina

Härliga bilder! Och STORT grattis på din dag idag!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91