it had better be tonight

fantastiskt hur underbart det är att känna vinden svepa mot kinderna & samtidigt som solen steker på ryggen. att promenera är lätt min favorit-träningsform just nu. allting går i perioder, så känner ni att ni någonsin tröttnar på en träningsform, byt! på tal om favorit-grejer & med tanke på att det är britney konsert i globen ikväll [vilken jag tyvärr inte ska på] så tänkte jag skriva vilka artister jag så  sjukt gärna skulle se live!

john mayer, igen, såklart!
ray lamontagne
lionel richie
natasha bedingfield
beyonce, igen, såklart!
michael jackson [vilket ju olyckligtvis aldrig kommer att hända!]
u2 [vilket jag ju ska!]
norah jones


men gud, nu kom en sjukt bra låt igång här. bäst ni får ta del av den me!

if you have anything to tell me, it had better be tonight
or somebody else may tell me & whisper the words just right




michael bublé är nu officiellt med på min lista för vilka artister jag vill se!

wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91