jag gillar det inte men

jag gillar inte att ta pauser när jag städar, men jag börjar få dåligt samvete över att jag knappt vart ute idag så jag tänkte ta en promenad alldeles strax. frågan är om jag kan slita mej från kelly clarksons nya album, det är helt fantastiskt bra & eftersom jag inte har det i ipoden känns lite jobbigt. hmm.. kan inte riktigt bestämma mej.. det är otroligt mycket härligare att komma hem från en promenad till en heelt städad lägenhet. nej, nu tar jag nog ta mej fan ett ryck & städar klart allt förrutom toaletten.. den kan jag ta ikväll.. när jag tvättar. min lägenhet kommer att glimma, glittra & dofta ikväll, i morgon & när det bjuds till fest på torsdag! & på tal om torsdag

jag vill ha fiesta, nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91