nostalgiska stunder vid nissan

fick precis ett meddelande från min sötis linn som frågade om vi skulle sätta oss nere vid nissan med en flaska rosé ikväll, vilket jag ju självklart vill! dock skulle jag ju tvätta & nu gäller det verkligen att jag får en tvättid i morgon.. eller också får jag tvätta samtidigt ikväll.. eller nåt. det löser sej alltid! nu ska jga ut & gå. får nog städa toaletten i morgon! har hunnit med att städa ur lite grejer ur min garderob sånu borde min kära mor vara stolt över mej.

puss på er goingar, särskilt Goodiiiie! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid stolt över dig gumman! kram från mamma

2009-07-07 @ 18:51:43
Postat av: Godiiiie!

Åh, Emelie! Tack! Nu blev jag jätteglad! Skit i toaletten idag! Den hinner du med imorgon,,hahaho! ;) Jag hoppas på tvättid för dig imorgon också, du ska bara ha rosé ikväll! Kom ihåg att du är en toppenperson! Trevlig kväll nu! Kram!

2009-07-07 @ 19:59:31
Postat av: emelie

vem är duuu egentligen!? hur go som helst iaf, tack!

Postat av: Goodie

Jag är Goodie bara! :) Och önskar dig en skön dag! Kram

2009-07-08 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91