nunc est bibendum rosé

haha, jag har verkligen kommit igång me ordspråken, mina vänner!

nu kommer snart linn förbi, vi ska sätta oss vid nissan & prata om allt & inget & dricka ett par glas rosé. nunc est bibendum med andra ord, nu bör det drickas! in vino veritas, dessutom. dock skall jag försöka hålla mej borta från för mycket av livets goda idag & koncentrera mej på att låta bli att skicka några oförglömliga sms vilket jag tenderar göra efter något glas rosé! :) på torsdag får jag nog lämna mobilen hemma, oh, just det ha, förfesten är ju hemma hos mej,

hahah!



jag ska hitta ett ordspråk som säger
snygg är den som lycklig är eller jag är inte bara lycklig, jag är snygg också


& hey!
den person som kallar sej goodie är helt fantastisk.
du gör min dag flera gånger om! tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: Goodie

Det glädjer mig så att jag kan göra dig glad Emelie! Det finns inget bättre i våra liv, än att vi faktiskt kan göra varandra glada! Det är en underbar känsla att dela med sig av sina tankar, att kunna bidra med något positivt till en annan medmänniska, och faktiskt nå någon annan på riktigt. Fortsätt att vara den du är, du är unik!

2009-07-07 @ 23:16:05
Postat av: Kim

wow, nu blev jag verkligen nyfiken ocksa! :) men maste ju saga att Goodie har helt ratt i det han/hon sager - fortsatt att vara den du ar emelie, du ar unik! :*

2009-07-08 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91