omenflickasombehövermatdesperately

goddag sunshines! jag sov till halv tolv idag, vilket var hur skönt som helst [det är egentligen bara det där e att gå & lägga sej jag finner trist, så ni vet, haha] & välbehövligt! åter igen drömde jag att jag körde bil & att jag inte kunde varken styra eller stanna.. fy fan vad äckligt. jag minns att dessutom drömde om att jag pratade om mina drömmar med några som inte tyckte att jag skulle tänka  på vad mina drömar betyder. jag kan inte låta bli & dete gjorde jag klart för dem.

idag hade jag ju tänkt åka till båstad, men tror jag skippar. behöver städa, tvätta & bara ha en lugn dag, dessutom har jag dåligt me pengar, vilket gör det svårt att ta sej till båstad. haha. sen hade jag tänkt att jag skulle gå ut & sola, men solen håller sej främst bakom molnen & tittar fram lite då & då bara.. jaja, hur som helst.. jag måste skärpa till mej vad gäller maten.. har inte ätit någonting idag ännu, så får nog gå iväg & köpa lite bröd & sånt nu.

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91