these are the days we'll remember

åh, en underbar helg går till historien. mys & massa dans me spanjorer på fredagen följt av en otroligt rolig möhippa igår. jajaja.. allt är så bra, det går bra bra bra nu. lugna planer på listan för ett par dagar framåt. det känns bra. mycket jobb & möjligen en liten vistelse i båstad på tisdag. sen vet man aldrig om det blir fiesta på tylösand på torsdag eller om det blir en lugn & mysig kväll ensam eller me några vänner.

några bilder från the möhippa!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en helt underbar möhoppa!! :) Kramen!!

2009-07-06 @ 21:33:04
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en helt underbar möhoppa!! :) Kramen!!

2009-07-06 @ 21:33:35
Postat av: kim

hahaha! de dar sumo-drakterna ser hur kul ut som helst ju! :D

2009-07-08 @ 00:15:21
Postat av: Sandra

Jag hade ej m mig min kamera på Möhippan så jag tänkte låna dina bilder lite, hoppas d e ok! Tjusiga bilder du tagit förresten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91