zlatan-hysterin!

jag gillar inte att lägga energi på att snacka skit eller klaga, men jag måste bara få skriva av mej kring den här sjuka zlatan-hysterin som pågår just nu. jag är så sjukt trött på den. vem fan bryr sej om han gör sin första träning me barca idag eller inte? kan inte han bara få göra det han är bra på. spela fotboll. nog. hurra för zlatan, han är jätteduktig, jag tycker han är sjukligt bra.. men media, ge er nu! låt killen vara & skriv om lite vettiga grejer istället.. typ SVINinfluensan! haha, skämt åsido [nu får jag säkerligen influensan bara för det], den där influensan är ju rätt överreklamerad den me. jag menar.. när ska de skriva om att fler dör i vanlig influensa än i svininfluensa varje år? seriöst. skriv om vettiga saker. svälten världen över. klimatet. duktiga idrottare.. utöver zlatan? skriv om någonting annat än jessica simpson, zlatan & svininfluensa.

im begging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91