dags för en löprunda

jag har inte riktigt bestämt mej för vilken typ av löpning jag ska köra på idag, intervaller, fartlek eller ett klassiskt långdistans-pass. vi får se när jag kommer ner till havet helt enkelt. ikväll är det premiär på måndagsklubben i halmstad & jag önskar jag skulle dit, men det ska jag inte. för det första ska jag jobba klockan o8 i morgon bitti & då ha någon typ av utbildning & för det andra måste jag fokusera på träningen hela denna vecka.. så jag får vänta till någon annan måndag. kanske nästa, för då är jag helt ledig på tisdagen. dock slutar jag 21 måndag kväll. haha, jaja, vi får se. nu ska jag iaf alldeles strax ut & springa. solen strålar & jag hoppas vindarna håller sej lugna längs havet precis som igår.

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91