kvällen

kvällen börjar lida mot sitt slut & jag ska gå & lägga mej så snart jag skrivit klart. dock vet man ju att jag alltid måste kika lite på tv innan jag somnar. så är det. har jag tv så kan jag inte låta bli. har jag ingen är det inga problem. :)

ikväll har linn & jag suttit på bulls & tittat på folk här i halmstad. det spelas flera u21-fotbollsmatcher här från & med idag & en tid framöver så ikväll var staden invaderad av finnar framför allt, men antagligen endel britter också. dock var det finnarna som hördes främst på bulls. de sjöng & skrattade & hejade som aldrig förr. haha, kul! efter en stund träffade vi några fler av våra vänner där så då satte vi oss tillsammans me dem i stället. åh, jag älskar kvällar som dessa. spontana mysiga kvällar tillsammans me vänner. mycket mer sånt i sommar ska det bli!

nu är det dock dags att sova så jag orkar upp & jobba i morgon!

några ljuvliga bilder från helgen




sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91