nej, det är ingen vanlig dag för det är brorsans födelsedag

hurra hurra hurra hurraaaaa! idag fyller min kära bror christian år & fint väder får han, grattis på stora dagen! idag har jag jobbat & nu sitter jag & tittar på doktorn kan komma & vilka byxor en av killarna har, jösses! hahah.. har precis ätit maat som jag fick med mej från mamma & pappa & det var såååå gott. fetaostbiffar & färskpotatis till. mums! åh, på tal om färskpotatis.. på torsdag kommer carolina, richard, anna & liselotte hit för att fira midsommar. bara några få dagar kvar. åh, mysigt det ska bli! nej, nu ska jag dricka lite vatten & låta maten smälta. i eftermiddag/kväll blir det en lååång löprunda. det var alldeles för längesen sist.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91