okej, here we go

när jag är klar me plugget ska jag påbörja en grej, vilken ingen kommer få veta förrän om några månader. då ska ni få se, om det blir bra. det inkluderar musik!

idag har jag gjort massa nödvändigheter som att kontakta mitt försäkringsbolag & bredband & andra diverse ting som behövs fixas inför flytten. uppsägningstiden kan ju vara evigheters evigheter på såna där grejer så det gäller att vara ute i god tid. sedan har jag skrivit klart & skickat/lämnat in tre rapporter & pluggat litegrann på fysiologin, jag har vart vid havet & nästintill badat, vilket jag hade gjort om jag inte haft vita trosor & på mej, tillsammans me camilla, rob & ludde. helt underbart & vattnet är varmt. i morgon ska jag bada om det är en lika fantastisk dag som idag. då packar jag ner plugget & åker till en strand & lägger mej där. åh, vet ni vad jag gjorde mer för något idag? tacos! fy satan vad gott det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91