& we were dancing around like never before

oj, vilken kväll det blev igår! hur kul som helst & som richard, camilla & jag shaka på dansgolvet på mårtenson, ojojoj. idag var jag minsann trött då jag vaknade klockan två [!!!] uvilad & färdig för en ny dag me nya möjligheter! sveriges nationaldag, grattis alla! jag älskar sverige. ikväll ska jag på middag hos bia som fyller år idag. hoppas verkligen vi har på matchen i bakgrunden! :)

glömde minneskortet i datorn igår så när jag plockade upp kameran & skulle foto blev jag riktigt besviken. ikväll skall jag däremot ta med den. i morgon blir det röstning, några timmars jobb & så kommer förhoppningsvis caesar & carolina på besök! isf blir det en låååååång promenad. kanske längs me prins bertils stig här i halmstaden?

jag kan inte förstå att det här inte längre kommer vara min stad. för nu. eller då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91