aftonen bjuder på gott

åh, mitt kylskåp är nu fyllt me massor av godsaker & jag är i full gång me städningen. var på stan en sväng förut & fick me mej en kort grå kavaj från hm. passade på att köpa ett par basic t-shirts i svart & vitt då jag insåg igår att jag inte hade några som var alls fräscha. dessutom fick man ett presentkort påfyllt med 100kr om man handlade över 400kr, så praktiskt sätt skulle man kunna säga att jag fick tröjorna gratis! :)

nu ska jag fortsätta städningen me the doctors på i bakgrunden.. sedan blir det matlagning. lyx står på menyn, det ni!



Kommentarer
Postat av: bob

ska du bli stor och stark måste du äta kött och rejält med mat.



jag är elitidrottare och följer din träning.

jag tycker du går ut lite väl hårt ibland men det känner du bäst själv.



men om du ska få bästa resultat av dina träningspass måste du äta mycket kött och kolhydrater.

2009-03-27 @ 09:03:42
Postat av: emelie

okej, det ska jag ha i åtanke, tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91