alla är bra på något!

okej, nu mina damer & herrar är jag så sjukt jävla nöjd!

jag har slagit mitt rekord på den där löprundan runt nissan [nästan 5km] me hästlängder. mitt rekord tidigare har legat på 22 blankt [vilket jag för övrigt inte slagit tidigare iår] & idag drog jag ner det me en minut.. en hel jävla minut!!! 21 blankt, jag kan knappt tro att det är sant men fy fan vad jag kämpade!!! ååååh.. jag kan inte sluta le..

det är verkligen så att jag är grym på att springa på grund av min sjuka vilja & motivation. ni skulle höra mej på  upploppet peppa mej själv.. bryr mej inte en sekund om jag passerar folk & pratar me mej själv för det är det som ger mej styrka & energi. åh, gud vad jag älskar löpning!!

det är underbart, det är kärlek, det är livet, det är nöjdhet, belåtenhet, det är lycka!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du måste springa helt sjukt fort.. Duktig du är!

Postat av: sara

du är grym! gud va bra! jag blir helt glad här där jag sitter.

2009-03-17 @ 16:29:26
URL: http://sariskt.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91