back home

me x2ooo kom jag till halmstad från herrljunga på två timmar.. inte dåligt sj!

jag sitter & tittar på träningskläder eftersom den här månadens shopping skall inkludera just det. jag vill ha massa massa nytt & bara slänga ut gamla linnen jag inte längre behagar eller som är alldeles för slitna. jag har tänkt köpa ett par linnen, någon byxa eller shorts [snart kan man springa i shorts, lovely!!] & någon tunn överdragströja. fasen vad jag ska satsa framöver. till sommaren ska jag springa milen på 45 minuter & jag vet att jag kommer klara det. ni får stå ut me mitt prat kring min löpning, det är den som ger & får lite extra kärlek i nuläget. åh, vad jag älskar att springa!

nike



craft




idag har vart en strålande dag för övrigt. inte bara gällande solen utan i allmänhet. eftersom caesar [världens sötaste vovve] har fyllt år idag firade jag honom me att ta me honom på en go promenad i solskenet på förmiddagen. när vi kom hem fick han ett grisöra & jag åkte & mötte mamma för att äta en lunch tillsammans. på hemvägen kikade jag in hos anna på studio 36 & gjorde henne sällskap under hennes lunch. därefter åkte jag hem & mötte upp liselotte & gick ut på en otroligt härlig långpromenad. vi pratade om våren & om sommaren & om livet & om motgångar & allt vad som came to our minds för att sedan säga hej & vi ses snart när hon skulle svänga in vid bangatan. i kväll åt mamma, pappa & jag en mumsig grönsaksomelett me bacon & firade av caesar genom att sjunga lite extra fint för bara honom. han är så himla go när vi sjunger "vi gratulerar.. vi gratulerar.. vi gratulerar våran caesar idag.." han blir alldeles vild & svansen går som om han aldrig någonsin varit lyckligare. likadant gör han ju iofs när någon av oss familjemedlemmar, i synnerlighet mamma & pappa, kommer hem efter att ha varit iväg en stund. underbart!

nej.. dags att lägga mej & sova [läs: fortsätta titta på csi] i morgon väntar två nya kurser, fotboll & eventuell löpning.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofy

Den lila craftjackan är TO DIE FOR! jag fick hem den för några dagar sedan, och har redan förälskat mig i den! Supersnygg och superskön på samma gång! Tipsar också om trekvartstights i deras performance serie, fantastiskt sköna!!!



//Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91