det rullar på

sitter & filar lite på målbeskrvningen i fysiologi.. det skulle kunna gå hur bra som helst, tänker jag.. men tänk om jag kunde dela me mej lite av den energi jag har när det gäller träning, till att plugga. så bra det vore. en det är nog på gång.. de närmaste dagarna skall jag enbart ägna mej åt just detta? förrutom träning då.. men det hör till the basic stuff liksom.. att inte träna vore för mej som att inte äta.. eller att inte sova.. & det är ju saker vi bör göra on daily basis! jaja.. pulsklockan ska jag iväg & handla efter plugget i morgon.. & så en fika me linn på det.. sen träning.. åh spinning & bodybalance!! & ja.. sen ska jag plugga! inga föreläsningar torsdag & fredag innebär med andra ord.. tentaplugga som aldrig tidigare.

back to work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91