en räddande ängel

när jag skulle plocka fram mina böcker, block & pennor för att sätta mej ner att plugga för en stund kom jag på att jag glömt skicka alla mina renskrivna anteckningar till min mail, klant, så sjukt klantigt! åh blev så oerhört frustrerad.. men då dök en räddande ängel upp.. på msn! nämligen patrik som var något så otroligt snäll att skicka en grymt bra sammanfattning från stor del av kursen. tack till patrik & till er andra som hjälpt till att skriva den. ni har just givit mej en chans att under helgen bättra på mina chanser att klara fysiologin & därmed medverka i massagekursen. tusen tack!

så nu sitter jag här vid bordet i huset, framför kakelugnen med ramlösan i hand & ser fram emot ett par timmars pluggande. jag tycker helt klart det är bäst att plugga på natten. dock sov jag ju inte särskilt bra i natt så jag få väl se hur länge jag orkar.. dessutom skall jag försöka komma upp relativt tidigt för en go promenad me syster i morgon. idag har vart en mysig kväll me seriöst snack, skratt, frustration över förslaget kring så kallade regnbågsdagis i debatt & spaghetti & köttfärsås á la papaa, så gott! mysigt att träffa familjen igen & i morgon är den fulländad då också anton kommer hem!

jag vet att hockeyfebern har lyst me sin frånvaro i bloggen, men grymt bra att frölunda idag tog sej vidare till semifinal..heja heja heja!

Kommentarer
Postat av: emma

tack emelie! hoppas att allt är bra med dig & att du får en trevlig helg i herrljunga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91