hör & häpna?

• jag har köpt godis & tyckte de första bitarna var goda, dock inte resten, trist!

• jag har nu massa ramlösa i skåpen, naturella cashewnötter i hyllorna & morötter i kylskåpet, allt för att förenkla de sockerfria vardagarna!

• min bror har gjort det grymmaste resultatet på vasaloppet, 6.14h. du är bäst christian, stolt!

• jag känner ett otrooooooligt träningssug, trots de tre timmar jag i eftermiddags satt på cykeln. jag är till & me sugen på ett identiskt pass, marathon kommer att gå bra!

• idag har vart en otroligt bra söndag, älskar den obefintliga bakfyllan. fler söndagar like these!

• linn & jag ska ha dejt på lördag!

• jag har mer energi än på länge

• i morgon är det måndag & allt skall ordnas me mina dubbelt inbetalda hyror. det ska jag se till!

• måndag den andra mars innebär också inledandet av camilla & mina morgonpromenader

• livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91