i had no choice but to..

somna. jag gjorde det, till slut. fyra timmar senare ringde klockan & det var dags att gå upp & åka på övning i kursen skador & sjukdomar inom idrotten. vi fick lära oss att linda om & tejpa vid fotskada & det var en riktigt bra lektion i mitt tycke! nu har jag beställt ett par saker på hm [bland annat det marin/blå randiga påslakanet & ett riktigt fint kuddfodral]. självklart klicka jag me lite andra snygga saker då hm lyckats fånga mitt intresse något så otroligt denna vår. riktigt fina grejer! tänkte packa min väska inför helgen i herrljunga & sedan eventuellt ta en liten löprunda. hoppas bara tiden inte rinner iväg så det blir stressigt. å andra sidan är det faktiskt inte hela världen att missa ett löppass.. jag har ju hela helgen på mej!

carolina, min syster, skickade beyonces halo till mej förut & shit vad bra den är. i maj drar karolina, anna, carolina & jag till göteborg för att se henne live, jösses vilken show det kommer bli & vilket sällskap sen, kan inte bli annat än succé!




här har ni min favorit me beyonce.. så sjukt bra, me love trots alla de gånger jag hört & sjungt denna. mamma gillar skarpt när jag sjunger den i duschen hemma i herrljunga, hahaha! [älskar även henner "tal" innan!]


Kommentarer
Postat av: Erika

Halo är underbar =) Vi ses imorgon sweetie!

2009-03-12 @ 12:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91