im not torn into pieces

vllken dag! men klagar gör jag inte.. den har vart bra, trots lite hets & stress. började med en förmiddag på systembolaget för att jobba.. vid ett-tiden åkte jag direkt till skolan för en fyra timmar lång föreläsning. handlade om styrketräning & hur vi kan få maximal effekt av den. mycket intressant, men också otroligt svårt. särskilt med tanke på att vår duktiga lärare pratar brittisk engelska & det mycket snabbt. självklart är detta en fördel för mej som så småningom vill studera utomlands..  dessutom kommer man ju in i det rätt fort. bara svårt me somliga termer man aldrig tidigare hört, vilket föreläsningarna domineras av. men som sagt.. för framtida syfte skull försöker jag se mycket positivt på det! efter föreläsningen hade vi en kort paus innan det var dags för att börja massagekursen igen. det jag gått & längtat till hela dagen.. & självklart var det lika kul som de andra dagarna! idag fick vi lära oss hand- och fotmassage, ansikte & ännu mer nacke. vi fick också testa på idrottsmassage.. vilket jag tror kan vara någonting för mej att syssla med, riktigt kul! kursen slutade vid tio-tiden ikväll & sedan jag kom hem har jag suttit framför tvn fram till för ungefär 45 minuter sedan. då blev jag sugen på lite funktionell styrketräning & körde ett litet minipass. himla skönt! ska bli kul att se om några veckor om det givit något resultat. om inte annat känns det bra.. & det som känns bra syns ofta utåt.. right!?!

nej.. dags för mej att krypa i säng. i morgon är en ny dag med nya föreläsningar & massagen fortsätter under kvällen. då står praktiskt prov på schemat där vi får möjlighet att visa vad vi lärt oss under kursen. detta kommer betygsättas & redovisas redan under kvällen.. så håll tummarna mina vänner, håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91