internationella kvinnodagen!

solen skiner nu!! det måste vara för alla oss underbart vackra kvinnor som gör världen så oerhört härlig!? idag hyllar vi alla fantastiska kvinnor, men jag har några jag personligen vill hylla lite extra [utan inbördes ordning]

min fantastiska mamma.
jag är så oerhört tacksam över mitt liv & det har jag framför allt min mamma & pappa att tacka för. de har varit helt underbara under hela min uppväxt; stöttat & alltid funnits där, givit mej kärlek & glädje. dessutom är hon världens starkaste & lyckats nå framgång & uppfylla drömmar. det här, om något, har gett mej inspiration och vetenskap om att vad som helst går.. om man bara vill. TACK mamma, jag älskar dej!!



finns någonting bättre än en fantastisk syster? carolina är min själsfrände & vi läser varandras tankar. hon är en sån där som jag som aldrig ger upp.. stark. hon är en sån som jag vet gör allt för att leva & vill finna det där lilla extra med livet. vi har hjälpt varandra genom mycket & så har det alltid varit & så kommer det att förbli, du är värlsbäst syrran & jag älskar dej så sjukt mycket!!




linn, camilla & joanna. bästa vänner som jag aldrig någonsin kommer exkludera mitt liv. tillsammans är vi oslagbara & våra olikheter sammankopplar oss. det är vacker vänskap & förevig kärlek som aldrig kommer att ta slut. älskar!!




anna, min underbara & allra bästa anna! vad hade jag gjort utan dej? så mycket som du stöttat, som vi stöttat varandra, så mycket som vi skrattat, skrattar och kommer att skratta. du är en så otroligt grym & inspirerande person. det finns inte en gång vi umgåtts utan att du satt ett leende på mina läppar, jag älskar dej & kommer alltid alltid att göra!




karin, du är bara helt amazing. det kan gå dagar, veckor, månader & säkerligen år utan att vår vänskap försvinner utan ett ord från varandra. vi avvarar tankar åt varandra & du är helt klart ett bidragande till mitt lyckliga liv jag lever. jag beundrar ditt mod & att du fångar dagen & lever i nuet. du är fantastisk & jag älskar dej min stjärna!




liselotte, lotta hedberg. min underbara vän. trots allt du varit med om glöder din vilja att finna den rätta vägen.. helt fantastiskt att se & höra. jag finns här & stannar för alltid! du är en av de starkaste jag någonsin hört talas om & träffat! älskar dej!




jag skulle kunna fortsätta i evigheter om inspirationskällor i mitt liv.. så TACK alla enastående kvinnor som innnefattar mitt liv, ni gör det vackrare för var dag som går. kom igen girls, nu visar vi världen att skitsnack & allt annat som ryktas vara det typiska för tjejer inte alls stämmer. vi stöttar varandra, älskar, är glada för varandra, för de olikheter vi har. vi respekterar varandra, men framför allt oss själva för de vi är!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag älskar dig!

Postat av: joanna

tacktacktack :) Älskar dig!

2009-03-08 @ 18:16:24
Postat av: Anna B

Åh. Min goding! i love you too.

2009-03-08 @ 20:47:06
URL: http://annapunktb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fantastisk, älskar dig kram mamma

2009-03-08 @ 20:56:07
Postat av: Anonym

Du är fantastisk, älskar dig kram mamma

2009-03-08 @ 20:57:26
Postat av: Anonym

du är fantastisk! Älskar dig, kram mamma

2009-03-08 @ 20:58:50
Postat av: Anonym

i love you honey bunny.



Fly me to the moon

Let me sing among those stars

Let me see what spring is like

On jupiter and mars



In other words, hold my hand

In other words, baby kiss me

2009-03-09 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91