jag är grym som sagt

nu har jag vart ute & sprungit, igen! jag sprang femman [möjligt att den är lite lite kortare] på 23.31 & den andra halvan sprang jag faktiskt på 1o.3o, vilket innebär en himla höjning från första halvan. nästa gång jag springer samma runda ska jag försöka öka lite mer från början så jag fortare kommer in i "steady state". förra sommaren sprang jag samma runda på 22.oo en gång & det var ju riktigt jävla grymt gjort.. det ska jag göra igen snart. nu när jag bevisar för mej själv att jag lyckas hålla en bra hastighet som resulterar i en bra tid är det dags att sätta upp ett mer exakt mål på seedningsloppet som äger rum den 22 mars. jag tror jag skall satsa på 55 minuter.

nu sitter jag i soffan & gluffsar i mej lite bounty & geisha.. ska alldeles strax hoppa in i duschen [&plugga där!] & ikväll blir det bio, män som hata kvinnor me linn A & ida. har hört att filmen ska vara riktigt bra & spännande.. dessutom kan jag knappt minnas senaste jag var på bio.. säkert ett & ett halvt år sedan, så det ska bli himla mysigt!

ha en myskväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91