jag är inte värd mycket efter en vecka som denna

det enda som gått bra den här veckan var löpningen i tisdags. för övrigt har den rent ut sagt vart helt jävla kass, jag känner mej kass kass kass & jag vet, det är inte likt mej, men idag tänker jag inte tvinga mej själv att vara positiv. jag tänker ha en riktig pissdag så länge jag känner för det. trots att det är sol ute.

sitter & knaprar på knäckis sea salt & funderar på om jag skall gå & köpa den där kavajen på vila som är så sjukt jävla snygg. dock är jag inte värd det.. men å andra sidan ska jag ju jobba i morgon, så jag kanske är lite värd den ändå. det är nog den snyggaste kavajen jag någonsin sett.. hmm.. 399 kronor är ju faktiskt inte så farligt.  ska ju hämta ett paket som kommit me posten så jag kan ju lika gärna ta en sväng förbi stan & titta lite på kavajen!

det kan det ju vara värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91