jag sa väl att jag skulle klara det!?

hallo efter en dag me internet-krångel men för övrigt en mycket bra dag!

jag började dagen me sovmorgon, drog sedan på mej löpkläderna & gick ut & sprang [typ] femman. jag vet inte om inlägget jag skrev angående min tid i somras på den där rundan publicerades, men den var iaf på 22 blankt & jag sa att jag snart skulle lyckas slå den tiden.. det är redan nära! idag sprang jag den på 22.13 [tilläggas skall att detta var på TOM mage!!] & ge mej någon vecka eller två så kommer jag slå den.. grymt! jag blev så oerhört glad när jag tittade på klockan när jag kom på upploppet så jag kunde inte annat än le. första halvan av rundan gick inte särskilt fort.. ca 12 minuter, vilket innebär 10 minuter på andra halvan, 10 minuter! om jag lyckas hålla jämn fart borde detta innebära att jag skulle kunna klara rundan på 20 minuter, det hade vart rena drömmen!

det blev ett härligt spinningspass & en timma bodybalance ikväll också så nu tycker jag att jag är väl värd ett par bitar mörk choklad.. minst sagt! i morgon har vi vår sista labb i skador & sjukdomar.. sedan blir det lite plugg, träning & en bilresa tillsammans me linn hem till herrljunga.

jag är så otroligt laddad inför morgondagens löppass nu, så SJUKT laddad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91