jag strålar idag!

åh, vilken bra dag det blev tillsist!

löprundan blev närmare fem kilometer & gick hur bra som helst.. tror jag sprang rundan på ungefär 22 minuter.. så jag bör helt klart klara milen under timman, vilket är mitt mål just för tillfället. efter löpningen slängde jag i mej lite naturella cashewnötter & tog sedan en låååång lång dusch.. efteråt åkte jag till hemköp & köpte ingredienser till pannkakor & mums så goda de blev.. & eftersom camilla sa att vi fick ha ett par godis-dagar denna vecka slog jag på stort me grädde & frysta hallon till pannkakorna & lite lysmelk till efterrätt. nu sitter jag & tittar på mentalist & inväntar veckans the city. sedan blir det plugg några timmar. tänkte fixa till min studieteknik.. kan visa er den senare.. vissa av er vet.. andra inte!

jag är sprudlande glad these days!


till en person:
1 ägg
0.75 dl fullkornsmjöl
2 dl lättmjölk
[salt om man vill.. inte jag!]



smaklig måltid, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91