lika bra me träningsplanering!

ni som pluggar vet säkert att såhär i tentatider är det väldigt lätt att komma på andra saker att göra. ikväll kom jag på en..

eftersom nästa vecka innebär nya kurser & inte tenta förrän länge länge länge så började jag helt enkelt planera min träning några veckor framåt. kommande period kommer bli riktigt bra känner jag på mej, riktigt hård dessutom!

såhär funderar jag
jag springer tävling på söndag så därför blir det en lugn måndag men sen sätter det igång.

vecka 13 [24-29 mars]
2 spinningpass
2 löppass á 5km
2 löppass á 10km
1 valfritt [ex. simning, intervall, corepuls]
1 bodybalance/yoga-pass
2 styrketräningspass

åh, jag längtar så sjukt mycket till helgen & till nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91