lycklig!

ja ja ja.. den här massageutbildningen gör mej inte trött över huvud taget.. jag känner mej piggare än nånsin! detta beror troligtvis på den motivation & glädje den ger mej.. jag tror aldrig jag känt mej så glad över att lära mej någonting tidigare. vår lärare är helt otrolig & ååh, allt är så bra. det är kul & jag känner mej för en gång skull riktigt jävla duktig.. & jag vet nu helt klart att det här är någonting jag kommer syssla me en tid framöver. nu sitter jag & tittar efter fina massagebänkar på internet.. så sjukt svårt, men jag vill hitta en fräsch, snygg & riktiiiigt bra.. den får gärna kosta under tre tusenlappar. när jag beställt en skall jag börja direkt.. eller jag ska börja redan innan, men då på allvar. åh, vad jag längtar!

den här veckans träning har dominerats av härliga promenader. solen har strålat & våren är förhoppningsvis här för att stanna, lovely!



Kommentarer
Postat av: tingeling

Tack så hemskt mkt för kommentaren på min blogg!

/ En hetsätares dagbok

Postat av: Emma Fost

ååh! Om du vill får du träna på mig :P

2009-03-29 @ 22:11:37
URL: http://emmaskanslaforsno.blogspot.com/
Postat av: Kristin J

Ahh världens sötaste ludde =) underbart väder den dagen!

2009-03-31 @ 11:19:07
URL: http://kikiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91