min fina fina kavaj!

yes, jag köpte den. egentligen hade jag sagt att jag inte fick köpa den förrän på onsdag [&då ifall den över huvud taget skulle finnas inne.. ja, jag skulle gå på ödet me andra ord]  när nya pengar klirrar in på kontot, men nu fanns det bara två kvar & de skulle inte få in fler, så jag var tvungen. jag hade inget val, trots att jag skulle lita på ödet. en rosa t-shirt jag tänkt köpa på gina hade dock försvunnit, så den var nog inte meningen att jag skulle ha. så brukar jag tänka när det gäller klder. den här kavajen kunde jag dock inte riskera att inte få. den är lite tight i armarna men jag hoppas kunna tighta till min armar under våren så det ska nog bli bra!

här är den. tyvärr gör den sej inte alls lika bra på kort som i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Erika

Nähe vad snygg den är! =)

2009-03-20 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91