mina blog-awards!

precis som jag nämnde i eftermiddags hade jag fått en blog-award utav emma och tänkte nu nämna några favoriter jag har när det kommer till bloggar. jag älskar att läsa bloggar & letar nästintill alltid någon ny att läsa, så har ni tips, skriv gärna!

emma [www.queenemmsa.blogg.se]
en kär barndomsvän som alltid har en speciell plats i mitt hjärta. skriver om sin vardag som för nuvarandra innehåller massa kul me bland annat revyn, en teaterföreställning i herrljunga.

linn [www.lynne.blogg.se]
en av mina allra närmsta vänner. skriver om massa massa mode & vardag. love love love it!

joanna [www.joannagullberg.blogg.se]
en vän som precis som linn står mej mycket nära. skriver om sin vardag likaså.. mycket känslor, vilket jag gillar!

sara [www.sariskt.blogg.se]
den här bloggen skrivs utav en otrolig vän & tjej! hennes språk är så vackert, inspirerande och varmt & inte nog me det lämnar jag sidan allt som oftast me ett leende på läpparna!

erika [erikssonerika.blogspot.com]
en fin vän som skriver om livet, nutid, framtid, känslor & allt möjligt.. lovely!

isabella [www.blondinbella.se]
isabella löwengrips blogg har jag gillat sedan första gången jag klicka in på den. det syntes långa vägar att hon var en som skulle lyckas & det har hon ju, minst sagt!

sara [www.traningsgladje.se]
ny favorit hos mej! har fastnat sedan den gång jag kom in på sidan. otroligt bra blogg om hur roligt och underbart det är med träning & hur det alltid finns tid & plats för det. skarp favorit som lyckas få mej inspirerad!


med tanke på att jag läser så många har jag säkerligen glömt någon av favoriterna & kommer jag på någon så skriver jag lite senare! som sagt.. tipsa gärna om bra bloggar!

Kommentarer
Postat av: Sara (Träningsglädje)

åh - stort tack för din utmärkelse!! det gör mig otroligt glad! :-) kram!!

Postat av: sara, den andre

tack fina fina emelie, vad du är rar, made my day!

2009-03-25 @ 10:37:26
URL: http://sariskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91