om att våga ta åt sej!

jag gick in på erikas sida precis & fann ett inlägg som handlade om mej.. ja, om MEJ!

såhär fint stod det & jag tänker ta åt mej av varenda bokstav av de fina orden!

You go girl!

Jag måste bara hylla min inspiritationskälla till träning, framför allt löpning. Hon fick igång det där roliga och härliga i mig. Så nu har jag nya superfina skor , lusten och suget för att springa. Och ett sträckt lår, rätt frustrerande, speciellt när solen skiner. Men det var inte hennes fel.

Du gjorde ett jäkla nice lopp i Frihamnen igår! Grattis Emelie Karlsson! Tänk bara på hur många som kom efter dig? Bra kämpat tjejen!



TACK
erika!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Tack hjärtat! Du är snäll du som ger mig en blog-awards tillbaka! :) Hur har du det? Läste att du skulle kika på lägenhet åt Kim, var den ngt att ha? Saknar dig! Kram!

Postat av: Anonym

Tack själv du! :)

2009-03-25 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91