önskar alla kunde inse hur underbart livet kan vara

& framför allt att folk skulle vilja.

kvällens spinningpass gick över förväntan.. trodde jag skulle vara aningen mör efter gårdagens tretimmarspass, men icke! kände mej faktiskt riktigt fräsch i benen & jobbade på lika bra som vanligt. min vilja & motivation är så sjukt stark så jag vet inte vad jag ska göra me den knappt. när återhämtningslåten kom tänkte jag på hur mycket jag verkligen älskar träning.. att jag lever för det, för mina vänner & familj & för resor. ingen av dem tre sakerna skulle jag vilja leva utan. jag skulle till & me kunna offra choklad för träning om det så vore.. dock vet vi ju att kombinationen är det bästa!

men seriöst.. jag är inne i ett sånt otroligt gott träningsflow.. längtar till nästa träningspass efter ett avklarat. det måste vara dels på grund av att jag har en massa lopp att se fram emot, dels på grund av inspirationskällor som min bror, dels på grund av min ordenliga kost- & vätskhållning, men främst på grund av min livslust! träning får mej att känna mej levande & jag älskar ju livet så det kan inte bli bättre.

åh, vad mycket energi jag har.. otroligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91