sen natt - tidig morgon

jag kan verkligen inte sova. jag har till & me försökt me skador & sjukdomar-boken = inte rolig vilket borde leda till att man blir trött. känns som jag har massa överskottenergi som bara väntar på att springas ut eller nåt. jag måste sova! ska upp om knappt fem timmar.. ååååh.. tänker på massa saker.. bland annat på att jag måste bli mer organiserad.. & på hur jag ska göra i höst.. sen börjar jag tänka på hur mysigt det hade vart me någon bredvid.. & allra främst.. att jag måste sova.. men att jag är hur pigg som helst.. & så funderar jag på hur det kan komma sej med tanke på att jag vart ute sprungit, kört spinning & ett bodybalance pass idag. dessutom har jag vart i skolan & sedan pluggat hemma hos camilla & robert.. varför är jag inte trött, varför?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91