stinalees utmaning

goddag allesammans! har ni en go söndag? här vräker regnet ner, men vad gör väl det när man ska plugga hela dagen? då är det faktiskt bara skönt! jag har vart på hemköp & handlat ramlösa mango.. [skulle försöka hålla mej men neej!] & lite marabou choklad. helt otroligt att jag inte får nog av choklad. nästa vecka kanske jag ska äta lite mindre av det. ne.. varför det? det är ju tentaperiod! & på tal om det.. dags för mej att sätta i gång me pluggandet.. först ska jag anta utmaningen tre av varje stinalee hade i sin blogg!


tre jobb jag har haft/har: systembolaget, max hambugerrestaurant och fritids, dagis & skola
tre platser jag bott på: herrljunga, canada & göteborg [nu, halmstad]
tre tv-program: reality som the hills & the city, debattprogram, nyhetsmorgon, sport [OS, vm, em allt! framför allt fotboll, tennis, friidrott & skidor!]
tre favvoplagg: träningskläder, chinos & mössor
tre (okej fyra) favoriträtter: sommarmat [färskpotatis, grillad lax/kyckling, sallad & gräddfil], caesarsallad, tacos, "min" sallad.. det blir en femte också.. lasagne!
tre platser där jag helst skulle vara just nu: sommarsverige, canada eller något varmt ställe. grekland [sommar] eller varför inte italien.. fiji, hawaii, australien [gärna en bit från stormen dock!], usaaaaaa. men jag trivs här också!

jag har svårt att hålla mej till tre saker.. det finns ju så mycket i livet som är favoriter!

jag utmanar
linn, joanna, michaela, sara & anna!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ar ocksa inne i tentaperiod, eller ja jag forbereder mig for den! :( choklad ar ett maste! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91