styrketräning!

åh, vad kul det är me styrketräning så här på kvälls[läs natt]kvisten! jag har verkligen kommit in i ett flow nu. men i morgon ska jag äntligen få träna lite kondition & move that ass igen.. jag har saknat det de senaste dagarna ska ni veta & nu är jag sjukt motiverad! dock skall ni också veta vilken träning det var att köra en helkroppsmassage på "provet" idag. riktigt svettigt, men det har säkerligen lite me nerver, teknik & tankar att göra. men en sak säger jag bara.. det finns en anledning att massörer ofta är jäkligt fit alltså! :)

& ja, som ni förstår från min första mening har jag kört styrka ikväll igen. idag blev det lite påökning då jag lade till rygg. körde två olika övningar, varav en var rygglyft. känns riktigt bra & nu är det dags för mej att ta en go dusch. sedan är det sova som gäller bums. måste verkligen skärpa till mej me sömnen.. igen. i morse höll jag på att försova mej [eller jo, jag försov mej] & nu ska jag upp om sex timmar igen. suck emelie, suck!

min älskade bub [caesar]!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91