the city the city the city

ja.. vad ska jag säga.. jo, hur sjukt jävla bra var inte slutet på säsongens sista the city avslut!? too little too late.. åååh, kan inte vänta till nästa säsong då förhoppningsvis whit sätter olivia på plats! men nu börjar ju the hills den 8 april & jag antar att det var lite smygreklam för det när de fick in ett litet samtal mellan whit & LC i avsnittet.. hehehe.

nu är det iaf brothers & sisters som gäller. en riktigt härlig tv-kväll det här. efteråt ska jag antingen plugga någon timma eller så blir det helt enkelt sängen & sova som gäller. dock är jag alldeles uppspelt nu .. skulle nog varken kunna sova eller plugga, men mm.. får se vad som händer!

hur har ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91