unik studieteknik?



sedan flera år tillbaka har jag använt mej av en alldeles egen & säkerligen ganska unik studieteknik. sätta-upp-anteckningar-i-duschen-tekniken. för mej fungerar den alldeles utmärkt då jag brukar låtsas att jag är en nyhetsuppläsare.. & tro mej, jag lever mej in i rollen. jag minns när jag bodde hemma & satte upp hela duschkabinen me a4-sidor fyllda me latinska ord & fraser. det blev en fröjd att plugga då jag under en tid hade en dröm om att bli meterolog eller just nyhetsuppläsare. med tanke på att jag tränar en del innebär det en hel del tid i duschen & det är lika bra att ta till vara på den tid man har.. dessutom resulterar ju detta i att jag med gott samvete kan ta ännu lite längre duschar.. & det är ju inte helt fel..

dags att sova, har fått nog av neuron, hypotalamus, axon & allt vad det heter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer i håg din "egna" studieteknik tjejen! Du är GRYM! :)

Postat av: Katarina

Grym teknik!

2009-03-04 @ 11:51:12
Postat av: Jag kommer också ihåg......kram,mamma

2009-03-04 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91