vanligtvis är vänster hjärnhalva dominant

så är nog inte fallet hos mej, det känns inte så just nu iaf. jag tycker snarare att min högra halva är mer dominant där kreativiteten och den känslosamma biten finns. idag känner jag mej oerhört känslosam. skulle troligtvis kunna börja gråta av att mitt glas vatten precis tog slut framför mej, skämt åsido, men jag känner mej riktigt känslosam. dessutom kan jag inte bestämma mej för om jag lärt mej någonting idag & heller inte om jag ska följa me linda på fest idag, om jag ska på bio & se män som hatar kvinnor eller om jag helt enkelt ska stanna inne & plugga. i morgon är det ju jobb som gäller.

just nu sitter jag iaf & lyssnar på
mindi abair. nöjd & skön me musik me inslag av hennes vackra saxofonspelande, vilket ni ju kan höra längre ner. hon ger mej trots allt en allmänt belåten känsla. det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91