vasaloppet 2oo9!!

jag älskar vasaloppet & heja christian, han kör grymt bra!! jag längtar till den dag jag ska genomföra ett. det ska jag om två år har jag tänkt!

den här helgen har varit hur mysig som helst. efter jobbet igår kom anna & hennes mamma & hälsade på mej. först planerade anna & jag lite inför nästa års resa till australien, giji, hawaii , canada & usa & sedan lagade vi god mat, drack lite vin & tittade på melodifestivalen. efteråt gick vi till gastons en sväng & sedan bar det av hemåt. i morse vaknade vi vid åttasnåret, satte på tvn & låg & tittade på vasaloppet.. efter det gjorde vi oss en god & härlig frukost & nu har vi vart ute på lång promenad vid havet, underbart!!

alldeles snart ska jag sätta mej på cykeln för att åka till sats. där skall det köras vasalopp-spinning i tre timmar! åh vad härligt det ska bli & vilken fantastisk helg det har varit..

tack anna & lena-britt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91