vattenfall på hawaii

god förmiddag!

har precis fått svar från kilroy på ett tredje mail jag skickat till dem. denna gång handlade det om att de skrev och frågade i det förra mailet om vi kunde tänka oss att ta los angeles för vancouver, vilket vi ju inte vill. likadant frågade STA travel så jag tyckte det var bäst att fråga om kilroy, precis som STA, inte hade några bra avtal med canada. som tur är var fallet inte så, utan hon frågade bara det med tanke på att vi skulle åka från hawaii direkt till canada, vilket brukar innebära att man flyger via LA. skönt! hon frågade dessutom om vi ville göra en preliminärbokning på första delen av resan.. men jag tror vi väntar till det är möjligt att boka hela resan. åh åh åh! tänk när vi har bokat. det första jag ska göra är att skriva till mina vänner i canada att jag kommer nästa år! åh, så glada de kommer att bli! :)

nu sitter jag & tittar på lite saker att se & uppleva under resan. för tillfället letar jag vattenfall, vilket är någonting jag älskar! så har du några tips eller liknande, på vad som helst, i australien, fiji, hawaii, canada & usa, do not hesitate to tell me!

vi hörs senare godingar!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ohh, ska du ut och resa i höst eller?? Blir de studier då också eller vad har du för planer?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91