always look on the bright side of life

lala lala lala lala

nu har jag gjort mej världens fruktsallad [struntar i b&j ikväll] & burrat ner mej framför championsleauge-finalen mellan manchester united - barcelona. mysigt. ska stanna uppe sent i natt & se efter ifall det sitter i sedan gymnasiet att det går bättre för mej att plugga på natten. då satt jag alltid på nätterna eftersom jag alltid gick i skolan & tränade på dagarna. jag var galen då ska ni veta & dessutom inte helt frisk som ni kanske vet. tränade minst två timmar om dagen & ganska ofta mycket mycket mer än så. "tid" fanns knappt för att äta, perfekt, intalade jag mej själv. inte nu längre, men jag skulle inte påstå att jag har världens bästa förhållande me mat ännu. ännu. men jag gillar mat, det gör jag.. in fact, jag älskar mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91