äventyret har snart börjat

god kväll!

efter att vi fick svar från kilroy idag har jag bara gått & längtat. vi har fått ett förslag att boka biljetten till sydney redan nu så vi säkert får plats på flyget i januari. jag vill bara åka. nu. fast det är mysigt att längta också. nu gäller det att jag får ett jobb i höst.. & gärna ett jobb där jag kan jobba så mycket som möjligt. ica maxi hade varit perfekt.. eller systembolaget någonstans, det är ju det bästa jobbet som finns!

nej, nu ska jag diska & sedan plugga lite. i morgon fortsätter personlig-tränar utbildningen på eleiko. hoppas verkligen jag hittar dit i morgon.. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sabian

kolla in gäörna min blogg..

handlar om träning och kost..

beach 2009 och resten av livet..

www.nyttigabloggen.blogg.se

2009-05-07 @ 13:31:57
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91