framtiden ser ljus ut

jag må befinna mej i en svacka nu, men det innebär inte att jag inte ser ljust på livet. jag tänkte därför ta & skriva en liten lista på vad jag vill göra de närmaste åren.. vilket kan innebära om en dag, två år, tio år eller tjugo år. att inte veta när, att bara veta att.

- åka till australien
- åka till nya zeeland
- hoppa bungyjump
- fallskärm eller paragliding eller båda två
- åka till fiji
- träffa mina vänner i canada
- uppleva usa's västkust & hawaii
- bila i italien
- lära mej italienska
- vandra ner till the river i grand canyon igen
- starta eget
- bli idrottslärare
- göra långa långa vandringar
- åka skidor i alperna
- bli en professionell bloggare
- må bra inside & out
- dansa på en valmoäng
- riverrafta
- utföra en äkta svensk klassiker
- bara vara lycklig
- sjunga
- springa ett marathon


varenda gång jag kommer på någonting mer tillägger jag det.
listan är redan lång & längre kommer den bli.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sjukt bra lista måste jag säga.. Många av dina ser faktist ut som mina =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91