gå genast ur denna grupp!!

hej alla! jag har just fått höra om en alldeles sjukt hemsk sak på facebook. där finns en grupp som heter "stoppa övergrepp på barn" & handlar inte om det den kanske utger sej för att göra på namnet, utan tvärtom! det är alltså pedofiler som startat denna grupp i hopp om att finna människor som delar samma intresse som de själva; att förgripa sej på barn! jag bokstavligt talat spydde när jag läste vad som stod i gruppens text & vad flera av medlemmarna skrivit. så snälla, om du råkat gå med i denna grupp, gå ur med detsamma!

jag har anmält flera av inläggen som gjorts i gruppen till facebook, får se om facebook admin gör någonting. men gör det du med & sprid det här.. för så här får det fan inte gå till.

jag bli så jävla förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91